Новини

Інформація про захід

На виконання меморандуму про співпрацю між ВАПП та  Конфедерацією роботодавців України, запланована участь представників асоціації, закладів та педагогічних  конференції,  де  буде розглянуто питання щодо створення центрів кваліфікації та запропоновані нові підходи до  працевлаштування випускників ЗПО за рекомендаціями педпрацівників закладів освіти.

Особливість нового підходу передбачає запровадження  мотиваційних стимулів для  закладів та педпрацівників, які  забезпечують  педагогічний супровід кращих здобувачів освіти та надають  рекомендації для їх гарантованого працевлаштування. 

Для участі в роботі конференції необхідно зареєструватися за даним посиланням.  Кількість учасників обмежена (до 30 осіб). 

Посилання для участі у конференції та  реєстрації.

https://arema.biz/dlya-zp-pt-o

Новини

У БІНПО ВІДБУЛАСЬ СТУДІЯ КОРПОРАТИВНОГО ТИМБІЛДИНГУ «ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА В ОСВІТІ»

20 листопада 2020 року у рамках роботи Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра – 2020» відбулась Студія корпоративного тимбілдингу з теми: «ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА В ОСВІТІ».

Ініціаторами та модераторами заходу стали науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти.

Ця форма мережевої, кластерної взаємодії із замовниками освітніх послуг та командоутворення започаткована у БІНПО із січня 2020 року.

Студія об’єднала освітян, науковців, менеджерів освіти, методичні служби всіх рівнів, педагогів професійної і фахової передвищої освіти та охопив міста та регіони України: Біла Церква – Київ – Дніпро – Харків – Одеса – Кропивницький – Івано-Франківськ – Миколаїв – Полтава – Чернігів – Рівне – Черкаси – Суми тощо. Доєднались студенти БІНПО та Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Понад 210 точок підключення, більше 400 коментарів під час виконання інтерактивних вправ і технік, обговорення доповідей, понад 100 визначень ознак сучасного бренду педагога-професіонала в освіті під час інтерактивів – такі результати тригодинного жвавого та емоційно забарвленого обговорення цієї актуальної та сучасної теми.

Активну участь в обговоренні теми взяли ключові стейкхолдери Інституту: Мірошніченко Катерина Борисівна, президент Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти (ВАПП),Гончаров Едуард В’ячеславович, директор НМЦ ПТО у Донецькій області, Василиненко Віктор Михайлович, директор НМЦ ПТО у Дніпропетровській області, Стасюк Володимир Васильович, директор Івано-Франківського базового медичного коледжу, Юденкова Олена Петрівна, директорка ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій», Харітоненко Леся Анатоліївна, директор ТОВ «ЗЗСО І-ІІІ ступенів «Міжнародна школа  «M’Andryk», переможниця обласного етапу конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року – 2020» у номінації «Зарубіжна література», експертка з інституційного аудиту та сертифікації вчителів.

Роботу студії було розпочато вітальним словом та майстер-класом директорки БІНПО, докторки педагогічних наук, професорки кафедри педагогіки, психології та менеджменту Сидоренко Вікторії Вікторівни, яка описала формулу персонального бренду педагога-акмепрофесіонала, стратегію і тактику його формування, розмежувала поняття «бренд», «брендінг», «імідж», «репутація», запропонувала вправи і техніки для створення бренду сучасного педагога.

Модераторами студії виступили науково-педагогічні працівники БІНПО: в.о. заступника директора з навчальної роботи Денисова Анастасія Володимирівна, кандидат політичних наук, доцент, завідувач кафедри методики професійної освіти і соціально-гуманітарних дисциплін Єрмоленко Андрій Борисович,в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту Харагірло Віра Єгорівна, доктор історичних наук, професор кафедри методики професійної освіти і соціально-гуманітарних дисциплін Студінський Володимир Аркадійович окреслили різні грані у формуванні та розвитку особистісного бренду педагога-професіонала в освіті.

Упродовж роботи Студії корпоративного тимбілдингу було запропоновано заповнити інтерактивне дерево «Персональний бренд педагога», визначивши основу характеристику педагога-бренда.

Новини

Інформація щодо подання до ВРУ проєктів Законів про професійну (професійно-технічну) освіту

Шановні колеги!

ВАПП інформує щодо подання до ВРУ двох законопроєктів про професійну (професійно-технічну) освіту – № 4207 та № 4207-1.

Просимо вивчити зміст цих законопроєктів, обговорити їх у колективах закладів професійної(професійно-технічної) освіти та надати до 25.11.2020 пропозиції, зауваження, рекомендації щодо визначення позиції ВАПП:

  • підтримати певний законопроєкт із врахуванням пропозицій і зауважень;
  •  повернення одного із них чи обох на доопрацювання;
  •  створення робочої групи для розроблення на  базі запропонованих законопроєктів нової редакції закону як інтегрованого варіанту із врахуванням зауважень та пропозицій громадськості.

З повагою, К. Мірошниченко

097-209-84-73,  Miroshicenko_prof@ukr.net

Uncategorized, Новини

20 ЛИСТОПАДА 2020 РОКУ З 11.00 ПО 13.00 В РАМКАХ МІЖНАРОДНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАГОЇ ВИСТАВКИ «Освіта та кар’єра-2020» відбудеться Студія корпоративного тимбілдингу «ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА В ОСВІТІ»

Організатор: Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

Модератори:

Сидоренко Вікторія Вікторівна, директор Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктор педагогічних наук, доцент.

Мірошниченко Катерина Борисівна, президент Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти.

Спікери:

Денисова Анастасія Володимирівна, в.о. заступника директора з навчальної роботи, магістр з економічної кібернетики;

Студінський Володимир Аркадійович, професор кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти», доктор історичних наук, доцент, заслужений краєзнавець України;

Єрмоленко Андрій Борисович, завідувач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидат політичних наук, доцент;

Харагірло Віра Єгорівна, в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти», магістр з психології;

Студінська Галина Яківна, директор ПП «Науково-дослідний навчальний центр «ПринцепС» м. Малина, доктор економічних наук.

Ключові стейкґолдери:

Василиненко Віктор Михайлович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області;

Гончаров Едуард В’ячеславович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Донецькій області;

Стасюк Володимир Васильович, директор Івано-Франківського базового медичного коледжу;

Юденкова Олена Петрівна, директор ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій»;

Харітоненко Леся Анатоліївна, директор ТОВ «ЗЗСО І-ІІІ ступенів «Міжнародна школа «M’Andryk», переможниця обласного етапу конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року – 2020» у номінації «Зарубіжна література», експерт з інституційного аудиту та сертифікації вчителів

Цільова аудиторія: Педагогічні працівники закладів вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти

Ключові проблеми:

  • Формула персонального бренду педагога-акмепрофесіонала.
  • Стратегія брендінгу педагога у віртуальному просторі.
  • Середовище розвитку бренду: заклад освіти, колектив, однодумці.
  • Омолодження бренду: приведення у відповідність до викликів сучасності.
  • Підтримка розвитку бренду педагога.
  • Бренд-менеджмент в освіті.
  • Інтерв’ю з освітянами, ім’я яких стало професійним брендом.

LMS «Профосвіта»

https://79914289.myownmeeting.net

Код доступу: прізвище, ім’я учасника

1 2
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound